Pazar , 4 Aralık 2016
En Çok Beğenilenler

Ben Arzu Sex hikayemi sana telefonda anlatmamı istersen ara aşkım

0032 258 896 63

Ürkek ve Saf Karımı Mahalle Esnafı Sikiyormuş

Selam arkadaşlar. Ben 26 karım ise 24 yaşında. Evleneli bir sene oldu. Karım dolgun bir popoya sahip hoş vücutlu , beyaz tenli , çok güzel ve masum bir yüze sahip bir bayandır.Taşındığımız mahalle gayet hoş ve sakin bir mahalleydi yada ben öyle sanıyordum. Karım oldukça utangaç ve sessiz biriydi.Daima ürkek bir ceylan gibiydi. Kendini falan hiçbiyerde savunamazdı. Semtimiz de ise bol bol esnaf  ve lokantalar vardı . Esnaflar bana iyi görünmüştü ancak öyle değilmiş maalesef anlatacağım hikayeyi ben sonradan öğrendim.
Benim güzeller güzeli karımla çok güzel bir ilişkimiz vardı.Evimize alınacak her şeyi karım alıyordu Çalıstıgımdan dolayı benim vaktim yoktu. Ancak mahallemizin abaza esnafları karımın güzelliğini farketmiş ve onu arzulamaya başlamışlar.Başlarda karımı süzüyorlarmış. Sonraları karımın utangaçlığını farketmiş olmalılarki daha ileri gitmişler.Karım sokaktan geçerken kimseye çaktırmadan elliyorlarmış veya poposuna şaplak atıyorlarmış.Karım bakkala gittiğinde birşeyler almak için eğildiğinde dar kot pantolondan belli olan göt yanaklarının arasına bakkal sürtüyormuş ve pardon deyip sırıtıyormuş. Karım ise ürkek bir ceylan gibi kısık sesle önemli değil diyormuş.Ve poşetleri uzatırken meme uclarına falan dokunuyor imiş. Kasap ise biraz daha cesurmuş sanırsam karımı direk birşey söylemeden elleyip avuçluyormuş sonra et veriyormuş.Benim Saf ve masum karımın ise sesi çıkmıyor tabi. Yakınlarda başka kasap market falan olmadığı için karım buralara gitmek zorundaydı.Bir gün eve geldiğimde karım yemek yapmamıştı . Bende hadi madem şurdaki çiğköfteciye gidelim dedim .Çiğköfteci daima kalabalık olurdu . Adam efsane çiğköfte yapıyordu.Doğudan geldiği için işini biliyordu ama kaba saba esmer kalın derili dediğimiz tipte bir insandı.Çiğköfteciiye girdik kalabalıktı oldukça . Mekan uzun ve ince bir koridor gibiydi.Girer girmez eleman karımı iyice süzdü . Sonra ben iki dürüm çiğköfte deyince kendine geldi.Tamam abi dedi siparişi aldı upuzun koridordan geçip mutfağa gitti. Bizim siparişler 5 dakkaya geldi.Karım bir ısırdı dürümünü ve şöyle bir duraksadı. Sonra o kürt tipli mekanın sahibi geldi ve beğendinizmi efenim dedi. Karım başını salladı . Bende evet çok güzel ellerinize sağlık dedim. Karım sanki kusacak gibi duruyordu . O an anlayamamıştım ama sonradan öğrendim yine abaza çiğköfteci karımın dürümünün içine boşalmış.Karımsa aman bir problem çıkmasın aman kocam sinirlenmesin diye zorla mecburen yiyormuş.Bitirdiğimizde karım benim bi tuvalete gitmem lazım dedi .Tabi canım dedim . Ve oda uzun koridordan geçip gözümden kayboldu. Baya bir süre gelmedi.Yine sonradan öğrendim bunuda meğersem karım tuvalete diye mutfağın oraya gitmiş yanlışlıkla bizim abaza çiğköftecide karımı kolundan tutup kilere sokmuş. Ve karımın orasını burasını ellemeye başlamış.Sonrada karımı soyup ellemiş falan ürkek karım hiçbişey deyemiyor tabi . Sessizce yapmayın falan demiş. Ama  adam dinlememiş kart sikini çıkarıp karımın amına dayamış ve sikmeye başlamış.Ustalarının karımı siktiğini gören elemanlarda Görünce onlarda azmıs ve onlarda sexs dahil olmuslar. Karım bir yandan ağlıyormus sessizce gözyaşları dökmüş ama ne usta nede elemanları dinlememişler.Karımı amından götünden çatır çatır sikmişler. Bir güzel tüm deliklerine akıtmışlar.Midesinide spermleriyle doldurup götünede bir tokar atarak yollamıslar . Karım yaklasık yarım saat sonra geldiğinde ben tuvalete gitti sanıyorum tabi makyajı akmış üstü başı dagılmış şekilde geldi yanıma sessizce ve usulca hadi gidelim dedi . Noldu dedim . Çiğköfte midemi bozdu sanırım biraz kustum dedi.Tamam hadi gidelim dedim. Hesabı öderken yine o ilk başta karımı süzen eleman baktı . Sırıta sırıta afiyet olsun dedi .Eve geldiğimizde ben sex yapmak için soyunmaya başlamıştım karım ise hayır canım bugun istemiyorum dedi bende ısrar etmedim . Banyoya girdi.Karım çıktığında gözleri kızarmıştı ağladınmı dedim.Yok hayır gözüme şampuan kaçırdım o yaktı dedi . İyi tamam dedim . Ama bornozundan görebildiğim kadarıyla vücudunda morluklar vardı artık nasıl siktilerse karımı. O morluklar ne deyincede . ya merdivenden düştüm geçende acımıyor zaten önemsiz falan dedi . Karım sırf bana bişey olmasın diye uğradığı tecavüzü gizliyordu.Hergün eve geldiğimde karım yorgun oluyordu meğersem bu abaza esnaflar karımdan evin anahtarını zorla almışlar. Ve hergün eve gelip karıma istedikleri gibi tecavüz edip gidiyorlarmış.Ben işimle o kadar meşguldümki adeta hiç karımla ilgilenemiyor ve olanları farkedemiyordum.Oysa bu sırada ise güzel karımın üstünden tüm esnaf hergün geçiyormuş.Karım kusmaya başlamıştı son zamanlarda doktora götürdüm ona ve hamile olduğunu söyledi karıma kimbilir kimdendi.Karım hala bana hiçbirşey söylemiyordu ve ben çocuk benim sandım tabiki ve seviniyordum oysa mutsuz görünüyordu.Bense biraz şaşkındım çünkü son zamanlarda karımla çok ilişkiye girmemiştik . Oysa bir aralar çok denemiştik ve becerememiştik. Karım ise hala hergün yorgun oluyordu. Ben farketmesemde  2 aydır karımı Tüm esnaf sikmiş. Karım ise hep depresyondaydı. Bir gün ona sürpriz yapmak için eve erken geleyim ve biyerlere gidelim diye düşünmüştüm.Hiç haber vermeden eve geldim kapıyı sessizce açtım. Ve içerden sesler geliyordu. ” Sike sike hamilede bıraktık ha lan varya” diye gülüşmeler . ”Böyle seksi bir orospuya günde 3 posta az bile atıyoruz” falan diyorlardı.Birde karımın sessizce ağlama sesi geliyordu. Ben noluyor lan diye içeriye daldığımda şok olmuştum ve hareket edemedim. Tüm mahalle esnafı koltuklarımıza oturmuş 5 tanesi ise karımın deliklerine pompalamakla meşgullerdi.Biri ağzına girmiş karımın biri götüne ikisi amına girmiş biri otuzbir çektiriyor . koltuklarda oturanlar izleyip sikini sertleştiriyor . Ben donakalmış bi şekilde bakarken kasap hemen bir bıçak aldı ve boynumda doğrulttu.Sesini çıkarma keserim dedi . Şimdi biz senin güzelim karını 2 aydır sikiyoruz dedi ve sikmeye başlamadan öncede ellediklerini çiğköftecide sırayla 2 ‘şer posta attıklarını anlattı ve gülüştüler hepsi.Ben hala şoktaydım karım ise arıtk iyice ağlıyordu ama esnaflar hala sikiyordu karımı. Karın bu saatten sonra bizim kaşarımız (metresimiz ) ve sende bir önleyemesin bunu bi bok yapamazsın yoksa keseriz çükünü dedi . Polise falan gidersen Seni kıyma gibi yapar kedilere veririm dedi Kasap iri yarı biri idi zatem.Taşınmaya falan kalkışıp bu orospuyu bizden alırsan seni kuytu bi köşede doğrayıp gömerim.Karınında yeni kocası ben olurum dedi .Sonra bir yumruk attı ben bayılmışım. Uyandığımda karım yerde yatıyor. Heryeri döl kaplanmıştı.Amından götünden döller akıyordu.Heryerini güzelce sildim. Ve yatağa yatırdım.Heryeri mıncıklanmaktan kızarmıştı güzelim karımın. Daha 23 yaşında başına neler gelmişti. Bende sessizce yanına uzanıp uyudum.Ertesi gün’ ünsabah kalktığımızda eşim ile uzunca konuştuk ve yapılacak birşey olmadığını farketttik.Artık esnaflar  kafalarına göre bendende çekinmeden evimize geliyor. Karımı istedikleri gibi kullanıp üstüne işeyip.Bırakıp gidiyorlar…Yurtdışına kaçmayı düşünüyoruz artık ama pasaport ve vize alana kadar karımı dokuz doğurtmazlarsa iyi…

Bir yorum

  1. istanbulda yaşıyorum erkeğim 29 yaşındayım adım tolga gizlilik içinde sex yapmak isteyen varsa whatsapptan yazsın 0506 bekar evli veya dul kadınlar farketmez harika zamanlar geçirmek için yazın

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Required fields are marked *

*